2016. jún. 5.

Eredmény (blogverseny)

Sziaasztok! :)
Itt vagyok újra, viszont most nem egy résszel, deee még ma este nekiesek és holnapra felteszem nektek. :) Remélem sok kíváncsiskodó akad a blog felé. :) Nagyon hálás vagyok mindenkinek aki bízik bennem, kitart a blog és a történet mellett. Imádlak titeket! :) <3 
Húúú, 13.000 oldalmegjelenítés!!!!! Ez tudjátok mit jelent???? Azt, hogy itt vagytok velem, és olvassátok az új részeket! Ááh! Nagyon boldog vagyok!! KÖSZÖNÖM! 

Szóval, visszatérek a lényegre. Sajnos nem volt időm még ezt megosztani veletek, de most eljött az idő. Régebben jelentkeztem a Bloggerek Olimpiájára, ami ezen az oldalon volt meghirdetve:  Link.
Sajnos a blogot azóta bezárták, de szerencsére vannak bizonyítékok. :D
A versenyen a legjobb fanfiction kategóriában indultam. Éééés. (dobpergés) 2. helyezett lettem. Nagyon nagyon nagyon, még annál is jobban köszönöm, hogy itt vagytok és biztattok, erőt adtok ahhoz, hogy folytassam az írást. Éééés, ha még ritkán is hozok részeket, ti mellettem vagytok!! Esküszöm, közel állok a síráshoz. :) Nagyon boldog vagyok!!! Köszönöm a kommenteket, véleményeket, segítségeket és legfőképpen azt, hogy az olvasóim vagytok! :) <3 TI vagytok a legeslegjobb olvasók a világon!! :)
Segítsetek, hogy minél több emberhez jusson el ez a történet! :) 
Köszönöm!!!!! :) <3


Bocsi a képek miatt, nem a legjobb minőségűek. :) Még egyszer köszönöm!!!!!! Imádlak titeket, remélem továbbra is itt lesztek! 
Soksok, sőt millió puszi!!
DoLil xx

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése